Nopea toimitus Postin kuljetettavaksi viimeistään seuraavana arkipäivänä
Paljon maksutapoja Verkkopankki, Luottokortit, Klarna
Laaja valikoima Vähähiilihydraattisia ruokia, herkkuja ja lisäravinteita

Usein kysytyt kysymykset

Toimittaminen

Mitä toimitustapoja on käytettävissä?

Toimitamme tuotteet Postin Nouto-, Koti- tai Express -pakettina. Noutopaketin osalta voit valita noudatko toimituksen Postin toimipisteestä, pakettiautomaatista tai lokerikosta. Tarkemmat tiedot eri toimitustavoista löydät Toimitusehdot -sivulta.

Miten nopeasti saan pakettini perille?

Toimitamme tilauksesi yleensä yhden arkipäivän kuluessa Postin kuljetettavaksi. Postin kuljetus kestää normaalisti 1-2 vuorokautta, joten tilauksesi on perillä arviolta 1-3 vuorokauden kuluessa. Mikäli tilauksesi toimitus viivästyy, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostilla.

Miten voin seurata tilaukseni etenemistä?

Verkkokaupassamme on Tilauksen seuranta -sivu, jonka kautta voit seurata tilauksesi käsittelyn edistymistä. Kun tilauksesi toimitetaan Postin kuljetettavaksi, lähetämme sähköpostiisi myös Postin lähetystunnuksen, jonka kautta voit seurata kuljetuksen etenemistä.

Toimitatteko tuotteita ulkomaille?

Toimitamme tällä hetkellä vain Suomeen.


Maksaminen

Onko verkkopankki ja luottokorttimaksaminen turvallista?

Kun siirryt maksamaan tilaustasi, siirryt luotettavan kotimaisen maksupalveluntarjoajan (Paytrail) verkkosivuille. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa, mikä edellyttää heiltä poikkeuksellisen vahvoja panostuksia turvallisuuteen. Paytrailin asiakkaana voit luottaa, että lakeja ja säädöksiä noudatetaan erityisen tarkasti ja että turvallisuuteen liittyvät seikat otetaan hyvin vakavasti.

Mitä maksutapoja on käytettävissä?

Verkkokauppamme maksupalvelut tarjoavat kaksi tunnettua ja luotettavaa maksupalveluntarjoajaa, Paytrail ja Klarna. Paytrail tarjoaa kaikki verkkopankki- ja luottokorttimaksut. Klarna puolestaan tarjoaa laskun ja osamaksun.


Tilaukset & Palautukset

Mistä tiedän onnistuiko tilaukseni?

Verkkokauppa lähettää sinulle automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti kun olet tehnyt tilauksen loppuun saakka.

Miten voin perua tilaukseni?

Tilauksen voi perua lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Pitääkö minun rekisteröityä ennen tilaamista?

Rekisteröityminen ei ole pakollista, mutta helpottaa ja nopeuttaa tilaamista. Voit siis tilata ilman rekisteröitymistä.

Voinko palauttaa tuotteen?

Kyllä! Verkkokaupasta tilaamillasi tuotteella on 14 vuorokauden palautusoikeus. Tutustu kuitenkin ensin huolellisesti palautusohjeisiin verkkokaupan Toimitusehdot -sivulla. Kun tutustut hyvin ohjeisiin, tiedät missä tapauksissa ja missä kunnossa tuotteen voi palauttaa.

Voinko vaihtaa tuotteen?

Kyllä! Palautat jo ostamasi tuotteen ja teet kokonaan uuden tilauksen tilalle haluamastasi tuotteesta. Näin toimimalla saat uuden tuotteen nopeimmalla mahdollisella tavalla. Saat maksun palautettavan tilauksen osalta heti kun palautus saapuu meille ja olemme tarkastaneet palautuksen.


Yleistä

Miten voin ottaa teihin yhteyttä? Verkkosivuiltanne ei löydy puhelinnumeroa.

Tarjoamme asiakaspalvelua vain sähköpostin kautta. Voit laittaa meille sähköpostia osoitteella [email protected].  Vastaamme mielellämme ja nopeasti kaikkiin kysymyksiin.